středa 14. dubna 2010


Tak dlouho jsem toužila po svém razítku...navrhovala a kreslila, že už ho konečně mám!!! Udělala mi ho úžasná Lucy65 z Fléru. Výborná domluva a bylo snad za týden hotové, návrh jsem jí poslala, ona ho trochu poupravila a porovnala písmenka do obloučku, vycentrovala, prostě vyladila a bylo to!!!!(Teda bylo to z mé strany, ona si asi ještě pěkně mákla:-)) Zkoušela jsem tisknout i na látku barvami na textil a krásně to šlo!!! Mám velkou radost!!! Lucy ještě jednou Díky!!!!!

8 komentářů:

  1. Evi,to razítko je perfektní:o)to se bude krásně razítkovat:o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evi,

    razítko nemá chybu, je hodně originální, jemné a osobní zároveň. Moc mi to líbí. Určitě s ním užiješ hodně tvořivosti. Jsi moc šikovná a toto razítko Tvé práce podtrhne.

    Krásný a pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,

    mrkni na můj blog, máš tam ocenění.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Eví, taky mám od Lucy65 z Fléru razítka a jsou fakt úžasný :) málokdo je vyrábí :( já chtěla to hand made a vyrobeno ručně :) je to šikulka :) a tvoje razítko je úúúúžasný :) a šitíčko předtím je taky krásný. :) pa pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko,

    razítko se Vám neskutečně povedlo.
    Podtrhuje Vaší tvořivost a cit pro krásu. Je to absolutní třešnička na dortu (tedy Vaší práci).

    Krásný den
    S.

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Evo moc Vám gratuluji ke krásným razidlům..až z toho jde zrak kolem..touto cestou bych Vám také ráda předalo nové ocenění, máte ho u měna blogu :-)
    Hezkou neděli. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  7. Hoky moc děkuji za pochvaly razítek a za ocenění, hnedla jak ušetřím trochu času vrhnu se na zkoumání vašich krásných blogů a uštědřím ocenění i já vám. Moc vám děkuji, opravdu. Vaše.EvaKolba

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za super tip na razitka, tie Vase su uzasne! Zdravim zo Slovenska :-)

    OdpovědětVymazat