středa 22. září 2010






Krásné dopoledne! Zravím všechny a doufám, že je potěším novou andělkou. Tilda je prostě bohyně:-) Vymyslela další z řady svých úžasných andělek a já jsem ráda, že mám možnost si ji spíchnout. Má svlékací kabát a křídla tak ji máte vyfocenou "s i bez":-) Byla to makačka, kdo mě trochu zná, ví, že jsem šila všechny Tildiny andělky, ale tahle byla bezkonkurenčně nejnáročnější, co se detailů, zpracování a v neposlední řadě i materiálu týče. Ale myslím, že námaha stála za to:-) Mám z ní radost.

7 komentářů:

  1. Evi, moc se ti povedla, je opravdu krásná a všechny které tyhle andělky, zajíce a podobné krásy šijete moc obdivuju... :-)
    Hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. MOC VELKÁ POVEDENÁ KRÁSA.
    HEZKÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko,

    moc zdravím a přiznám se, že mě spadla čelist na klávesnici. To je nááááádhera. Ta se teda povedla. Ty detaily - nemají chybu.
    Super , super, super , super krása.

    Krásný večer
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  4. Te ha quedado muy pero que muy bonita!!!! yo tengo ganas de tener ese patrón, a ver cuando, besos

    Chelo

    OdpovědětVymazat
  5. JEST PERFEKCYJNA!!!! She's simply PERFECT!
    regards
    aga

    OdpovědětVymazat
  6. Šmaaarjáá to je zase nátřesk ...ženský to mi nedělejte ...moje zásoba majtek není jako nekonečná :o) .. Hnedka z rána cvrnkám do textilůů u Vladůůš .. pak tam a tam a na závěr dne jako sladkou tečku ... Evi u Vás, páčto po Vladěnce jsou Vaše andělušky pro mne úžasné, krásné, hřejivé ...

    OdpovědětVymazat
  7. Droga Evo z Twoich aniołów emanuje taki optymizm i nadzieja, że chyba jesteś szczęśliwą i spełnioną kobietą.I tego Ci życzę z całego serca.

    OdpovědětVymazat