sobota 16. října 2010


Krásný večer, jedna holka velikost 63 cm.

8 komentářů:

  1. Evičko, andělínka je zase tůůůůůůůůůze krásná :-)
    Doufám, že mimísek nezlobí a už je lépe :-)
    Krásné podzimní dny
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kačko, děkujuuu, miminko je divoké a já už počítám týdny do konce, nějak mě to zmáhá. Jsem zvědavá jak bude vypadat a hlavně co to bude:-) neb náš táta chtěl překvapení a já koneckonců taky, když už se tak nadřu:-))))
    Moc tě zdravím a přeju hodně hodně sil, VlaĎuš mi podává info, tak držím moc palce ať jde vše co nejlépe může!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj.
    Prace prześliczne! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  4. Alle deine Arbeiten sind soooooooo......
    wunderschön! Habe mir Alles angesehen
    und bin begeistert!
    Ich nehme dich mit auf meine Blogliste,
    hoffe, daß du nichts dagegen hast!!1

    Liebe Grüße von
    anke

    OdpovědětVymazat
  5. vse je zde krasna a inspirujici :)
    everything here is beautyfiful and inspiring :)
    wszystko tutaj jest piekne i inspirujące :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tolle Tilda´s, prima... die gefallen mir sehr .

    LG Heidi

    OdpovědětVymazat
  7. moja mamina je uplny maniak do anjelikov, v akych cenach sa pohybuje tato babika alebo ako to nazvat? aj s postovnym na slovensko?

    OdpovědětVymazat