pátek 5. srpna 2011


Moji milí :-)

Slova jako "prázdniny", "dovolená" a "víkend" u nás momentálně dosahují zcela jiných rozměrů:-) Jak by řekla moje ségra je to prostě hárdkór, můj muž by zase řekl, že je to hustokrutý a já se z toho dříve, nebo později dorvu:-) Má milovaná dcera jediná, pravděpodobně poslední! nechodí do školky a trávíme čas pospolu. Mluví celý den, od té doby co vstane, až zase do doby, než usne! Řeší všechny možné i nemožné věci světa, co jen dokáže její čtyř a půl letý mozek pobrat. Vesmír, rakety, sopky, lávu, princezny, šmouly, klouzání po klouzačce po hlavě, plavaní, skákání na trampolíně, asiaty, indiány, klíšťata, a hlavně kreslení. No co si budem povídat vrstevníci ji chybí jako sůl, mě poslouchá jedním uchem tam, a druhým ven...Každé ráno svede boj o "klátkej lukáv!" protože ten je teď prostě "in" a já se děsím chladného počasí, neb to pak snídáme v deset a se slzama.

Náš nejmenší je pěknej "mamánek" jak říká naše Lada. Jak by taky ne, když je téměř od rána do večera se mnou a tátovi po příchodu z práce raději odevzdávám to více upovídané :-) dítko. Teď jsem si vzpomněla, že když jsem naposled vypadla z toho kolotoče a nechala mu tam na tři hodiny obě děti našla jsem ho sice v žalostném stavu, ale děti spokojené vykoupané a spící. On zhroucený v křesle vyprávěl, že si jeden moment říkal, že by bylo lepší se rozběhnout a narazit hlavou do zdi (si teda nedovedu představit ten "rozběh" v našem obýváku, ale budiž):-).

Fotka názorně ukazuje proces výchovy mladého Armaniho v Čechách, aneb mnohonásobné využití sedátka do vany, aneb, co vše matka udělá, aby mohla na pár minut zasednout k šicímu stroji:-)

Tak jsem se vámi podělila trochu o dění u nás doma, a přeji všem krásné dny. Eva

3 komentáře:

  1. Zdravím Evi,
    pěkně napsáno :o)) Naprosto chápu, páč ta moje čtyřletá má taky školkové prázdniny a mimo ní také ta devítiletá. K tomu jeden dvouleťák a mimino, tudíž já je mám na krku 24-7 všechny čtyři :o))
    Ano, rozběhnout se a narvat hlavou do zdi, je docela výstižné!!!
    Ta nejstarší si z tábora přivezla kromě oteklé nohy taky první lásku!!! Zjistila jsem, že dnešní děti asi dospívají dřív! Já v jejím věku.....
    Julinka by si asi rozuměla s Ladou. Řešíme dost podobné věci :o))
    Večer padám únavou u zpráv, zatímco manžel ukládá...

    P.S. Bertíkovi to v tom sedátku sekne :o))

    Mějte se a držte se :o)
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím mamča Evka,

    ľahko sa mi smeje (nad tvojimi riadkami), keď naše tri vĺčatá sú už dospelé :-)

    Baví ma tvoj nadhľad, pestuj si ho naďalej. Lebo! Budeš ho v ďalších rokoch s deťmi potrebovať :-D

    Tak pevné nervy, prajem ti, nech u vás doma prejde hardkór do melodic hardkóru :-)

    Maj sa pekne,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Chvilku to vypadalo, že to píšu já...:-) Poznávala jsem se v tom. :-)

    OdpovědětVymazat