pondělí 14. listopadu 2011




Moje nové "dítě":-)
Všechny Vás srdečně zdravím a představuji Vám svou novinku - Princeznu peřuškovou. Jsem ráda, že jsem jich stihla pár ještě před Vánoci, myslím, že se budou krásně vyjímat v nějakých holčičích pokojíčcích. Princezny jsou menší, větší, několik variant, s jedním, či dvěma polštářky, některé s korunkou, jiné s mašlí. Mají krajkovou , či tylovou spodničku. Dají se zavěsit a nebo posadit. Sedí samostatně v prostoru, nemusí být opřené. Měří na délku, menší 35 cm, větší 40 cm, v sedě 20 cm a se dvěma polštářky asi 36 cm. Pro dnešek tři vkládám. Tak teď jen koukejte, prohlížejte a hodnoťte, jsem zvědavá :-) Mějte krásný den. Vaše EvaKolba

3 komentáře:

  1. Zdravím Vás Evi :o)
    Anděličky jsou překrásné!! Nooo, musím říct, že bych si ji dovedla představit i v ložnici, když má sebou peřinky :o)) Chválím i kombinaci látek. Jemné, v GG stylu, to já můžu :o))
    Máte zlaté ruce!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci dobré ráno, také Vás moc zdravím a často na Vás myslím, jak to s dětma dáváte, protože já někdy padám na hubu:-) O to víc si musím čistit hlavu a tohle je důkazem:-)Mějte se krásně:-) E

    OdpovědětVymazat
  3. Ειναι καταπληκτικες οι κουκλες σου!!!!!!!μπραβο!!!!!!!να εισαι καλα...καλο βραδυ!!!!!!

    OdpovědětVymazat