úterý 24. července 2012

Ve 4 hodiny ráno jsem přemýšlela, co napíšu jako příspěvěk k této panence. Něco romantického, něžného, k zamyšlení...?....Ale bohužel:-) Po dni důkladného uklízení bytu (děti měla babička s dědou), kdy jsem v sedm večer zjistila, že čistá voňavá ložnice je znova zaprášená, nějakým sajrajtem z polí, protože chytří zemědělci měli napilno zrovna v největrnějším počasí a protože ještě chytřejší učitelku ( toho času spíš matku, uklízečku, kuchařku a služku) nenapadlo zavřít ventilačku :-) Opravdu "něžnou" tečku tomu dodala moje dcera, kterou zachvátila ve tři ráno sřevní chřipka a ...no comment. Ve čtyři ráno jsem sebou práskla do postele, můj muž nevěděl o světě, nějaká noční "akce" mu byla zcela ukradená a z druhé strany spokojeně spal můj syn....no není to nádhera:-)! Takže tady začíná a končí veškerá má romantika, něžnost a zamyšlení:-) Alespoň pro tentokrát!:-)

3 komentáře: