neděle 28. října 2012

Krásné nedělní ráno! Jeden z obličejů dostal tělo a vohoz tak se Vám v plné parádě utíká pochlubit. Přeji Vám hezký den a děkuji za návštěvu!!! Omluvte dnes mou stručnost a nedostatek vtipu, leč po středeční návštěvě sklípku a konzumaci burčáku (podotýkám malé konzumaci!!!!, nedovedu si představit, co to udělalo s těmi, kteří to do sebe klopili horem spodem!!!???) mi je teprve dnes trochu dobře. No jo holt nemám už ten tréning:-) Eva

7 komentářů:

  1. Roztomilá tvárička! Po burčiaku veru bolehlav je obrovský :-DDDD Pekný deň! natália

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, kdyby jen bolehlav!!!! No škoda mluvit!!!!Hrůůůza to byla!!!

      Vymazat
  2. Przepiękna! Idealna! Cudowna Anielica!

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, je tak krásná!!!! Musím říct, že málokdy na blogu čtu, většinou si prohlédnu vložené fotky, ale u Vás vždy! Píšete tak fajn ze života a vždy vtipně, těším se. Jak na Vaše panenky, tak na to, co právě prožívate. Je to tu u Vás skvělééééé!!!!! Děkuju. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, to je pro mě velká pochvala fakt, skoro k slzám mě to dojalo, děkuju. Jsem ráda, že je Vám u mě fajn, přijdtě zas! Eva

      Vymazat