čtvrtek 26. prosince 2013

Moji milí stárnu...dojímají mě koledy i pohádky. Vánoce jsem nikdy moc nemusela, přišlo mi to všchno zbytečně moc přeceňované, všechno to chystání, nakupování a uklízení.. a upřímně byla jsem vždycky překvapená a zklamaná, jak rychle ten štědrý den utekl! Ano mami,:-), vím, člověk se má radovat z maličkostí, to jsem taky nikdy moc neuměla, ale poslední roky si snažím uchovávat v mysli okamžiky a chvíle až fyzicky pociťovaného štěstí. A jednou z těch chvil je i chvíle kdy naše děti zozbalují dárky. To nadšení, úsměvy, nedočkavost a blažené úsměvy...to je k nezaplacení:-) Takže tímto mým dětem děkuju, že mi umožnily se na ten sváteční den podívat jejich dětskýma očima. Doufám, že na to nikdy nezapomenu. No uznejte, za tohle ten shon přece stojí, ne? :-)Krásné svátky!!! PS: Obrázek mojí téměř sedmileté dcery. Ona, náš Albert, synovci Václav a Matouš u babičky na Vánoce. Prostě naše jednička(Lada), dvojka(Vašík), trojka( Bertík) a čtyřka( Matoušek)v akci:-)

10 komentářů:

  1. Milá Evi,
    tak jsem se zase těšila, až něco napíšeš....A nemohla jsi to napsat lépe...úplně mě to pohladilo a taky jsem se zasnila. Děkuju ti za ten krásný okamžik. I tvým dětem....Přeji celý tvé rodině další krásné společné okamžiky.

    OdpovědětVymazat
  2. Simonko děkuji za komentář. Přeji vám krásný nový rok plný krásných chvil štěstí. A zse nakoukněte:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný obrázek. To fakt kreslilo 7 mileté dítě? No to má Jenda co dohánět..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Jestli máš chuť, přijď se na můj blog zapojit do soutěže. Můj blog oslaví příští týden 1. narozeniny a tak jsem na jeho počest uspořádala velkou soutěž! Můžeš vyhrát jednu ze tří knižních novinek z edice TOPP, což určitě stojí za to: Velká soutěž o TOPPku - Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat